אפיון חוויית משתמש לפני פיתוח אפליקציה

ניסיון

השקעה

יחס אישי

זמינות

זמינות

אפיון חוויית משתמש הוא מיפוי האפליקציה בפעולה ישירה של המשתמש. צוות האפיון שלנו ייפגש אתכם ויבין מה אתם מעוניינים שהאפליקציה תיישם במצבים שונים. אם האפליקציה כרוכה בחיבור לאינטרנט והמחשב או הטלפון מנותקים, איזו הודעה האפליקציה תשלח? אם מדובר במשחק מחשב והשחקן עבר שלב, מה יקרה? אם מדובר בתהליך בניית אפליקציה לקורונה והמשתמש שהה ליד חולה מאומת כיצד האפליקציה תגיב? תקפוץ עם התראה? תדווח רק כשהמשתמש יפתח אותה? אפיון חוויית משתמש באנגלית מסומן ב- UX והכוונה היא לראשי התיבות User Experience. זאת, בשונה מתשתית משתמש שמסומנת כ- UI, כלומר User Interface וייעודה הוא לעצב את המסכים השונים ולדאוג שלא ייווצרו באגים עיצוביים לא מתוכננים במהלך הקלקות שונות על האפליקציה. אלו הם שני חלקי האפיון של כל מוצר תכנות באשר הוא והם מגיעים לפני שלב הפיתוח. באמצעות ניסוח אפיון מדוקדק ניתן להתחיל בשלב הפיתוח והבדיקות לקראתה העלאת המוצר לאוויר.

אפיון יסודי ממאפיינים מקצועיים

בחברה שלנו כבר ערוכים לכל תרחיש ויודעים בדיוק מהי המשמעות של אינטרנט שהתנתק באמצע השימוש באפליקציה, של תכנון איזשהו משחק והשחקן בחר באסטרטגיה שאי אפשר להתקדם ממנה, ועוד. בדיוק בשביל זה אנו ניפגש אתכם, כמזמיני הפיתוח, נסביר לכם את המשמעויות של החורים השונים שייווצרו בחוויית המשתמש, עליהם לא חשבתם קודם לכן, ונציע פתרונות שיספקו מידע למשתמש במידה והוא נקלע לאותם מצבים.

עיצוב תשתית יסודי בהתאם לניסוח חוויית המשתמש

לאחר אפיון חוויית משתמש אנו נעביר למחלקת העיצוב בצוות האפיון את תכנון מראה התשתיות על מנת שהם יגבשו עבורכם תכנון של תפריטים, אנימציות, GUI ועוד. המטרה היא, בדומה לאפיון חוויית המשתמש, למצוא באגים אפשריים גם בתחום העיצוב, בהתאם להזמנה שלכם, וגם שם למצוא פתרונות שיבלמו אותם. לאחר סיום אפיון חוויית משתמש ותכנון עיצוב התשתיות, האפיון כולו יועבר לצוותי פיתוח אפליקציות והבדיקות וייצא לדרכו. אנו מחויבים לעמידה בזמנים, לדיווח על כל שלבי הפרויקט וכמובן, בתום שלב הפרה-פרוד להזמין אתכם לפרודקשן ולשתף אתכם באפליקציה שהזמנתם לפני עלייתה לאוויר. אנו מחויבים לעבודה מקצועית ויעילה, לקשר טוב עם כל לקוח ולמימוש היעדים בצורה חלקה ונכונה.

 

ספרו לנו על הרעיון שלכם - הביצוע עלינו!